۱
plusresetminus
ساعت 22 روز 3 / 4 / 37 نامبرده بالا در مسجد جامع1 پس از خواندن دعاى کمیل روى منبر اظهار داشته مردم امروز روز غربت اسلام است و جوان‏ها باید در مساجد اجتماع کنند و شعار اسلامى بدهند
سخنرانی آیت الله دستغیب علیه رژیم شاه/سند

تاریخ 5 / 4 / 37 ساعت 22 روز 3 / 4 / 37 نامبرده بالا در مسجد جامع1 پس از خواندن دعاى کمیل روى منبر اظهار داشته مردم امروز روز غربت اسلام است و جوان‏ها باید در مساجد اجتماع کنند و شعار اسلامى بدهند آنها مى‏خواهند که شما بطرف سینما و مراکز فساد بروید و نام خدا را از یاد ببرید آنها جشن هنر را مى‏آورند ولى ما توجهى به اینها نداریم و به جشن آنها نمى‏رویم و بسوى خدا مى‏رویم و دیگر نمى‏دانند که آنها نمى‏توانند با این روش دین اسلام را ضعیف کنند و اضافه کرده در عراق شرطه‏ها مردم را به نماز دعوت مى‏کنند و خودشان هم نماز مى‏خوانند ولى در اینجـا در دالان مسجد مى‏ایستند و نماز نمى‏خوانند حالا نماز که هیچ. حتى از سینمـا رفتـن و غیره هم جلوگیرى نمى‏کنند در خاتمه دعا کرد خدایا مراجع تقلید را نگهدار. خصوصا آیت‏اللّه‏ خمینى را که مردم سه بار صلوات فرستادند ساعت 2315 تعدادى از مردم ضمن خروج از مسجد در محوطه شاهچراغ مبادرت به فرستادن صلوات بر خمینى نمودند که بلافاصله وسیله مأمورین آماده متفرق گردیدند و از اجتماع مجدد آنان در خیابان‏ها جلوگیرى بعمل آمد.
نظریه شنبه : خبر صحت دارد. نظریه یکشنبه : سوابق نامبرده در بخش 312 نمایانگر وضعیت مشارالیه مى‏باشد ضرورى است به منظور جلوگیرى از تحریکات بیشتر مخصوصا با فرارسیدن جشن هنر مشارالیه از منطقه طرد گردد.
نظریه جمعه : در مرخصى است. نظریه 7 / ه : مقرر فرمایند با عطف توجه به سوابق یاد شده نظریه ابلاغ نمایند


 
https://www.cafetarikh.com/news/19675/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما