۰
plusresetminus
وبلاگ مظلومین شیمیایی ایران

تنها خواسته یک قهرمان ملی

نامش «علمدار» است، جانباز 62 درصدی که به سختی نفس می‌کشد، می‌گوید: دردهایم نعمتند، من چون اقتدار و سربلندی ایران عزیز را می‌خواهم به سختی نفس می‌کشم تا مردم ایران راحت نفس بکشند.
تنها خواسته یک قهرمان ملی
وبلاگ مظلومین شیمیایی ایران نوشت: نامش علمدار است این نام را مادرش چون علاقه وافر به علمدار کربلا داشت بر او نهاد و کنیه‌اش غلامی است و باز مرتبط است به اینکه او غلام اهل بیت است از کودکی به خاندان عصمت و طهارت و ائمه اطهار علاقه خاصی داشت.

در بهترین دوران زندگیش یعنی دوران جوانی دست از همه چیز شست و برای به تحقق رسیدن اهداف و آرمان‌های واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانیش را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد او شاید اگر در آن موقع به جبهه نرفته بود مثل هم‌سنی‌ها و دوستانش که الان از سرمایه داران کلان هستند در رفاه و آسایش زندگی می‌کرد.

چون سرمایه دار بود برایش به راحتی دولا وراست می‌شدند اما او فدایی شد تا رفاه و آسایش و امنیت را برای سایرین به ارمغان آورد.

بله علمدار غلامی جانباز 62 درصدی به سختی نفس می‌کشد تا ما راحت نفس بکشیم؛ سرفه امانش را بریده در جیب او انواع اسپری‌های جور واجور و رنگارنگ به چشم می‌خورد بعضی از این اسپری‌ها را باید با داشتن کفش آهنی بدست آورد.

این همه سختی و زجر و درد شبانه ذره‌ای از اراده وهدفش را نکاسته و می‌گوید درد و الام را برای خود یک نعمت می‌دانم و خدایی با آن حال می‌کنم!

زیرا امید دارم رضای خدا در آن باشد و من چون اقتدار و سربلندی ایران عزیز را می‌خواهم به سختی نفس می‌کشم تا مردم ایران راحت نفس بکشند.

این قهرمان خردلی هم اکنون در بیمارستان ام آر آی شیراز با درد و الام دست و پنجه نرم می‌کند و وب مظلومین شیمیایی ایران در گفتگویی که با او داشت بر خود بالید و به این مردان آهنی و بی‌ادعا افتخار کرد و این ایثار و از خود گذشتگی را به مقام معظم رهبری تبریک می‌گوید و این نوید را به مردم صبور و ارزشی ایران اسلامی می‌دهد که آرام و بدون دغدغه باشید و راحت بخوابید که تا ما این قهرمانان خردلی را داریم همیشه با اقتدار و سربلندی و عزت زندگی خواهیم کرد.

و این را هم بدانیم که بالندگی و سربلندیمان را مدیون این ایثارگران بی‌ادعا هستیم به او می‌گوییم چه مشکلاتی دارید او خنده‌ای زیبا همراه با تبسم می‌کند و می‌گوید مشکل فراوان اما از بیان آن معذور.

متعجب از او می‌پرسم واضح بگویید می‌گوید «در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنم تا خدای ناکرده بدخواهان نظام و رهبری سوء استفاده نکنند.

 

https://www.cafetarikh.com/news/35025/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما