۰
plusresetminus
مردم عراق از سنی و شیعه گرفته تا کرد و مسیحی می‌روند تا با اتحاد در اوج فتنه‌ای خونین، حرکت بزرگی را به نمایش بگذارند، که آمریکا و اذنابش هر چه در بوق «بی‌بی‌سی» برای اثبات جنگ قبیله‌ای می‌دمند، بی‌فایده‌ باشد.
داعش، برگ برنده یا بازنده غرب؟
وبلاگ حکمت ما نوشت: در تاریخ اسلام، آمده است که کفار و مشرکین قریش، در مقابل پیامبر اسلام(ص)، دست به هر توطئه‌ای زدند، تا این جریان حق را از بین ببرند.

یکی از کارهای به ظاهر مضحک، که در تاریخ ثبت و ضبط شده است، تحریک کودکان مکه، برای سنگ‌اندازی و مزاحمت برای رسول بزرگوار اسلام(ص) بود؛ کاری که به ذهن‌ها، بسیار مسخره می‌آید، اما وقتی انفعال بی‌اندازه بزرگان قریش را که برای خود ابهتی داشتند متوجه شویم، دست زدن به این کارها را دور از ذهن نمی‌دانیم!

البته در مقابل این کودکان نادان، کسی مانند علیِ نوجوان نیز ایستادگی، و در مقابلشان برای رسول اکرم(ص) جانفشانی کرد تا جریان حق، با آقای شیعیان و امیرمومنان(ع)، از دستبرد جریان کفر و شرک در امان بماند.

اما... در این روزگار، جهالت مدرن، که بر خود نام تمدن غرب را نهاده و زیر پوسته پوسیده خویش، نعش گندیده و متعفن صهیونیسم را پنهان کرده است، و از او دستور می‌گیرد، همه هیمنه خویش را در مقابل حرکت زنده و بیدار و در جریان جمهوری اسلامی ایران، بر محور ولی فقیه جامع الشرایط، بر باد فنا می‌بیند؛ و چه کند که همه راه‌هایی که او را حتی به کوچکترین پیروزی و فتحی می‌رساند، کور و بسته می‌بیند.

بنابراین باید از کودکان لاشعوری چون «داعش» و ... کمک بگیرد تا شاید با سنگ‌اندازی و مزاحمت در مسیر این بیداری و خیزش اسلام به سوی حذف جریان‌های ظالم، او را در حرکتش ناکام کند.

اما زهی خیال باطل، که اگر در روزگاری، اجداد جاهلشان نیز با دستان پر قدرت امیرالمومنین(ع)، در کارشان به ناکامی رسیدند، در این دوره نیز، شیعیان امیرالمومنین(ع) محرک جریان مقابله با اینها هستند!

سید مرتضی آوینی می‌گفت: «جنگ حق و باطل در آخرالزمان، جنگ اسلام و کفر نیست، بلکه جنگ اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی‌ست.»

و چه زیبا گفته بود، که اتفاقات این روزگار در حال ثابت کردن این حقیقت است؛ باید دانست، غرب امروز، یک هیمنه شکست خورده است؛ او دست به هر کاری زده تا خود را آقابالاسر مردم دنیا قرار دهد، اما موفق نشده است، و دست‌های مظلومان جهان، با نیرویی که از انقلاب بهمن 57 ایران اسلامی گرفته‌اند، کم‌کم گلوی استکبار را بیش از پیش فشار می‌دهند و سقوط او را تسریع می‌بخشند.

درستی این حرف را در عراق امروز به راستی می‌توان دید، اتحاد مردمان عراق از سنی، شیعه، کرد و مسیحی، در کنار احزاب و جریان‌ها، می‌روند تا در اوج فتنه‌ای خونین، حرکت زیبای بزرگی را به نمایش بگذارند، که امریکا و اذنابش، هر چه هم در بوق «بی‌بی‌سی» برای اثبات جنگ قبیله‌ای و گروهی بدمند، فایده‌ای نداشته باشد.

التماس‌های سیاسی غرب در برابر عظمت ایران اسلامی، برای همکاری در عراق برای رفع بحران،‌ خود برگ سیاهی دیگر برای اثبات شکست غرب در جهان امروز و آینده است؛ دست پیشی که آمریکا می‌گیرد تا پس نیفتد، آخرین تلاش‌های به اصطلاح دیپلماتیک این گرگ خسته و زخمی و پیر است تا تکه استخوانی هم گیر او بیاید!

داعش و هر گروهک خون‌ریز که امروز حرکت وحشیانه خویش را وامدار گوشه نگاه نگران آمریکا و اسرائیل، به خود هستند، به زودی زود طومار زندگی خود را در هم پیچیده خواهند یافت.

ما در دامنه وسعت زمین خدا که تحت سیطره‌ فکری انقلاب اسلامی هست، از سوریه و فلسطین و لبنان و عراق گرفته تا مرزهای خود آمریکا در آنسوی دنیا و حتی داخل خاک آمریکا (که سنگرها و خطوط مقدم جبهه انقلاب اسلامی در برابر اسرائیل و آمریکا هستند)؛ با ظلم، ستم، تباهی، کفر و شرک، در جنگ و نبرد هستیم.

امید، که همه مردمان جهان، به زودی زود، زیر پرچم امام عصر(عج) برای در هم پیچاندن طومار ظلم و کفر به اتحاد و توافق برسند

https://www.cafetarikh.com/news/35040/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما