۰
plusresetminus
ما حواسمان جمع است، دولت اسلامی که در آن «قدس» در اشغال اسرائیل باقی بماند و حرکتی برای آزادی آن صورت نگیرد، دولت آمریکایی است.
مبارزه با اسلام آمریکایی، آخرین جبهه ماست
وبلاگ اسکالپل نوشت: ما حواسمان جمع است؛ «داعش» در عراق و شام دولت اسلامی تشکیل داده! دولت اسلامی که در آن «قدس» در اشغال اسرائیل باقی بماند و حرکتی برای آزادی آن صورت نگیرد، دولت آمریکایی است.

فلسطین، پاره تن اسلام است و دولت اسلامی ابوبکر البغدادی دغدغه آزادی «قدس» ندارد و صهیونیست‌ها در جلسات اتاق فکر داعش در ترکیه شرکت می‌کنند؛ ما سرباز ولایت فقیه‌ایم و تحلیل درست، نزد ماست؛ ابوبکر البغدادی فقط در یک حالت سر از قدس در خواهد آورد و آن زمانی است که اعلام شود نتانیاهو شیعه شده! آنگاه داعش، جهاد را از سوریه و عراق برای آزادی قبله اول مسلمین از اشغال روافض، به صحن مسجد الاقصی منتقل خواهد کرد!

نزد این جماعت، فتوایی است که قیام علیه ولی امر را حرام شرعی می‌داند و ولی امورات «داعش» اسرائیل است و از این رو است که حرکت‌های تکفیری و در رأس آنها القاعده در این مدتی که با شدت هر چه تمام با نظام بشار اسد جنگیده‌اند، یک تیر به سمت اسرائیل شلیک نکرده‌اند و هیچ تهدیدی برای آن بشمار نمی‌روند.

داعش تا امروز یک صهیونیست نکشته و یک آمریکایی را سر نبریده است و عصام حتیتو مسئول اخوان المسلمین که با بشار اسد می‌جنگد در تل آویو اقامت دارد!

عمر چچنی فرمانده نظامی داعش «جوانی با ریش قرمز» بیش نیست و برپایی خلافت اسلامی هم بهانه‌‌ای بیش برای شکستن مقاومت اسلامی که یادگار امام خمینی (ره) برای بریدن نفس اسرائیل است، نیست؛ عمر چچنی افرادش را وقتی مجروح می‌شوند برای معالجه به بیمارستان‌های تل آویو می‌فرستد.

او 28 سال دارد و یادش نمی‌آید که وقتی هنوز وجود خارجی نداشت، سپاهیان خمینی (ره) برای آزادی «قدس» سر از پا نمی‌شناختند و حاج احمد متوسلیان نیروهایش را به شام آورده بود تا از آنجا کار اسرائیل را یکسره کند.

اگرنه کدام خلافت اسلامی؟ مردک تکفیری گمان کرده در عصری که دیگر کوره دهی در این کره خاکی و حتی و در دولت موهوم اسلامی ابوبکر البغدادی پیدا نمی‌شود که سایه شوم لیبرال دموکراسی غربی بر آن خیمه نزده باشد، عصر ابوحنیفه برپا خواهد شد که می‌گوید «ما خلافت اسلامی را برخواهیم گرداند و اگر خدا نخواهد که این اتفاق بیفتد ما از او می‌خواهیم که بمیریم!»

ابوبکر البغدادی امیر داعش مزدور آمریکاست و تمام سلاح‌های داعش آمریکایی هستند و این حقیقتی است که آمریکایی‌ها هم آنرا کتمان نمی‌کنند؛ مصاحبه «رند پل» سناتور آمریکایی با سی ان ان در این زمینه قابل تأمل است بخصوص وقتی افشا می‌کند که «داعش در سوریه متحد ما بود و ما به اینها سلاح دادیم تا نیروهای وفادار به بشار اسد را به عقب برانیم».

اصلاً جریان‌ سلفی تکفیری مسلح، مگر جز بدست آمریکا و کنگره‌ای که دست دموکرات‌ها بود بوجود آمده است و جبهه جهاد آنها مگر جز به دست ریگان از قدس به افغانستان تغییر اولویت داد؟ بحث بر سر نجنگیدن با شوروی در افغانستان نیست؛ بحث بر سر این است که آمریکایی‌ها در افغانستان جبهه‌ای باز کردند که از همین فلسطین، هزار هزار داوطلب اعزام کردند تا در آن بجنگد و یک نفر در این میان قدس را یاد این جماعت نیاورد که یا أخی هذا إحتلال! و تا امروز، آمریکا هیچگاه اجازه نداده است که قدس به اولویت اول این جبهه بازگردد.

شوروی و بعد از آن ایران و بعد از آن برج‌های بینوای تجارت جهانی در نیویورک و بعد از آن تشیع تا امروز «دشمن» این جبهه بوده است تا به برکت حماقتی که در این جبهه است، اسرائیل یک شب بیشتر خواب راحت داشته باشد.

حکام مرتجع عرب را فقط شمشیر آخته مهدی موعود (عج) از خواب بیدار خواهد کرد؛ حکامی که برای خدمت به اسرائیل در ترکیه صندوق پول تشکیل داده‌اند و میلیاردها دلار به آن پول واریز می‌کنند که اگر بجای هزینه شدن برای برپایی خلافت موهوم اسلامی، یک دهم آنرا هزینه کنند قدس از اشغال اشغالگران آزاد و اسرائیل از صفحه روزگار محو می‌شود.

شهید سید مرتضی آوینی برای ما نوشته است که «بر خلاف آنچه که بسیاری می‌پندارند آخرین مقاتله ما به مثابه سپاه عدالت نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپا تر است» و ما حواسمان جمع است! اسلام آمریکایی، آخرین جبهه ماست.

https://www.cafetarikh.com/news/35053/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما