کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وبلاگ اتاق شیشه‌ای خبرنگار

پخش مستند «دعوت» ویژه چهلمین روز شهید خلیلی از شبکه قرآن

15 ارديبهشت 1393 ساعت 22:18

مستند «دعوت» ویژه چهلمین روز شهادت طلبه ناهی از منکر شهید علی خلیلی از شبکه قرآن پخش می‌شود.


محمدحسین رنجبران در وبلاگ اتاق شیشه‌ای خبرنگار نوشت: با تلاش فشرده‌ای که همکارانم درشبکه قرآن و معارف سیما انجام دادند بالاخره مستند "دعوت " ویژه چهلمین روز شهادت طلبه ناهی ازمنکر "شهید علی خلیلی" به پخش رسید مستندی که به نظرم خیلی حرف ها برای گفتن دارد بویژه با مسئولان و اهل فرهنگ و حوزویان.

علی خلیلی را شخصا نمی شناختم اما با این مستند او را و حس و حال معنویش را کم و بیش شناختم، علی بیش از آنکه یک ناهی از منکر باشد یک معلم خوب و دلسوز برای جوان‌ها و نوجوان های امروز و یک شاگرد پاک سرشت و با پشت کار و اهل عمل برای علماء بود و یک دلسوز و دغدغه مند فرهنگ فاطمی.

توصیه می‌کنم امشب ساعت بیست و سی از شبکه قرآن و معارف سیما این مستند را که زیاد هم از شما وقت نمی‌گیرد و کلا سی دقیقه است، ببینید تا با شخصیت واقعی او که برخی در شبکه‌های مجازی و آن سوی آبی به دروغ معرفی کرده‌اند بی واسطه با زبان و کلامش و اعمالش که دوستان و غیردوستانش تفسیر می‌کنند آشنا شوید.

مسئولان فرهنگی هم این مستند را ببینند و مثل همیشه فقط توصیه کنند که امربه معروف و نهی از منکر کارخوبی است ، ازآنها قطعا بیش از این توقعی نیست.

حوزویان هم ببینند این مستند را و الگو بگیرند از رابطه صمیمانه این جوان برومند با جوانان و نوجوانانی که فاصله سنی شان با او کم نیست اما فاصله دل و قلبشان خیلی خیلی اندک است چیزی که شاید گم شده بسیاری از آنها باشد.




کد مطلب: 34958

آدرس مطلب :
https://www.cafetarikh.com/news/34958/پخش-مستند-دعوت-ویژه-چهلمین-روز-شهید-خلیلی-شبکه-قرآن

کافه تاریخ
  https://www.cafetarikh.com