۰
plusresetminus
وبلاگ جوانی در همین نزدیکی

تقوای سیاسی به سود منافع ملی

جامعه مدنی با عربده‌کشی وسط خیابان تحقق پیدا نمی‌کند؛ با روی کار آمدن با آرامش یک دولت محقق می‌شود.
تقوای سیاسی به سود منافع ملی
وبلاگ جوانی در همین نزدیکی نوشت: فقط یک درصد به این فکر کنید که قرار بود چنین حرکتی از سمت احمدی نژاد صورت بگیرد، 22خرداد89 باید موسوی و کروبی به دیدار احمدی نژاد می‌آمدند و می‌گفتند درست است که مردم به تو رأی دادند ولی ما در کنارت هستیم!

موسوی حتماً می‌گفت دولتت غیرقانونی است و الا مردم لرستان داماد خودشان را نمی‌گذارند به کس دیگری رأی دهند.

کروبی هم می‌خواست بگوید 84 خوابیدم بیدار شدم دولت خاتمی رأی تو را کشید بالا، 88 هم که اصلا ًتقلبش اظهر من الشمس است و نیاز به مدرک ندارد؛ «تقوای سیاسی» رقبای روحانی باز هم به نفع منافع ملی تمام شد.

در تاریخ ثبت شد آنها که شعارشان جامعه مدنی و توسعه سیاسی و دموکراسی بود حتی یک بار حاضر نشدند به رقیب پیروز انتخاباتی شان یک تبریک خشک و ساده بگویند که هیچ همه دولت‌های رقیب خودشان را غیرقانونی و بیرون آمده از دل تقلب، تخلف و انتخابات غیرآزاد تامیدند اما عده‌ای یکساعت از پایان اعلام نتایج انتخابات دسته جمعی به پیروز انتخابات تبریک گفتند.

جامعه مدنی با عربده کشی وسط خیابان تحقق پیدا نمی‌کند با روی کارآمدن با آرامش یک دولت محقق می‌شود! یکی از خوش سلیقگی‌ترین اقدامات صورت گرفته از طرف دولت برگزاری همین برنامه بود، قطعا بُرد رسانه‌ای خودش را در سطح بین‌الملل به خوبی خواهد داشت

https://www.cafetarikh.com/news/35023/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما