۰
plusresetminus
سوءاستفاده و دزدیهاى فنى و حرفه‏اى موفقیان در اکثر محافل فرهنگى مسئله روز بوده و من‏جمله یکى از بازرسان ناحیه 8 اظهار مى‏نمود که موفقیان در مجامع فرهنگى شایع نموده است که از بستگان علیاحضرت شهبانو فرح مى‏باشد ....
اعطاى نشان به پاس دزدى

از : 02 ه 8                                                                                       تاریخ : ۴۹/3/۱۱
به : 321                                                                                          شماره : ۰۲/۶۸۲۸۹ ه 8
موضوع : سوءاستفاده در وزارت آموزش و پرورش

     ساعت 1300 روز ۴۹/3/۴ خانم شهشهانى مدیرکل روابط عمومى وزارت آموزش و پرورش در اتاق رئیس کارپردازى وزارت آموزش و پرورش اظهار نمود آقاى موفقیان معاون فنى و حرفه‏اى وزارت آموزش و پرورش علنا مى‏گوید که سوءاستفاده‏هاى من همه با نظر شخص وزیر بوده و از این قسمت باکى ندارم و بى‏نهایت مورد لطف خانم وزیر مى‏باشم. دلیل بارز آن تقاضاى نشان از شاهنشاه آریامهر براى اینجانب مى‏باشد. ضمنا سوءاستفاده و دزدیهاى فنى و حرفه‏اى موفقیان در اکثر محافل فرهنگى مسئله روز بوده و من‏جمله یکى از بازرسان ناحیه 8 اظهار مى‏نمود که موفقیان در مجامع فرهنگى شایع نموده است که از بستگان علیاحضرت شهبانو فرح مى‏باشد و اظهارنظرهاى فرهنگیان در این مورد براین است که موفقیان و خانم وزیر و آقاى نخست‏وزیر بهایى بوده و به همین جهت آقاى نخست‏وزیر به وزیر دادگسترى دستور داده‏اند موضوع سوءاستفاده‏هاى آنان را مسکوت گذاشته و از تعقیب سوءاستفاده‏چیان فنى و حرفه‏اى آموزش و پرورش خوددارى نماید.
نظریه منبع : وابستگى موفقیان به علیاحضرت شهبانو دروغ و صحت نداشته و بر فرض اینکه چنین نسبتى صحیح باشد هیچ‏گاه اعلیحضرت و یا شهبانو این قبیل افراد خائن و سوءاستفاده کن را حمایت ننموده بلکه آنان را به اشدّ مجازات ممکنه تنبیه خواهند نمود.
نظریه رهبر عملیات : هرگونه اقدام مستقیم در این مورد موجب شناسایى منبع مى‏گردد.
نظریه 02 ه 8 : صحت و سقم مورد تأیید مى‏باشد.

 

https://www.cafetarikh.com/news/28007/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما