۰
plusresetminus
دکتر زعفرانلو براى این که خود را بیشتر به دکتر ولیان نزدیک نماید و از این نزدیکى بهره‏بردارى کند، مرتبا در حزب در مقام این است که کدام یک از نمایندگان و یا طالبین مقام داراى زن خوشگل و جوان هستند تا وسایل نزدیکى آنان را با ولیان فراهم سازد و بیشتر هم مجالس بزم را در منزل خودترتیب مى‏دهد.
دام ولیان برای زنان


دام ولیان

از : 20 ه۳                                                             تاریخ : ۴۹/4/۱۲
به : 321                                                                 شماره : ۲۰/21271 ه 4
موضوع : اظهارات منبع پیرامون سوء استفاده آقاى ولیان از موقعیت و مقام.

     دکتر زعفرانلو نماینده مردم بهبهان و سرپرست دبیرخانه سازمان کشاورزان که از طرف دکتر ولیان اختیاردار مطلق در اداره امور سازمان کشاورزان حزب مى‏باشد، براى دکتر ولیان مجالس بزم شبانه ترتیب مى‏دهد و روابط خصوصى بین خانم‏هاى جوان نمایندگان وابسته به سازمان کشاورزان و بعضى افراد دیگر با دکتر ولیان ایجاد کرده است. خانم ... زن ...، خانم ... زن دکتر ... نمایندگان مجلس شوراى ملى و اخیرا هم زن ... رئیس ناحیه اداره-آموزش و پرورش تهران و رئیس ... کمیته استان مرکزى براى دکتر ولیان به دام انداخته شده‏اند. خانم ... وزارت اصلاحات ارضى نیز که دختر ... است مدت هاست با دکتر ولیان روابط خصوصى دارد و ترقى شوهر او ... به همین علت بوده است. دکتر زعفرانلو براى این که خود را بیشتر به دکتر ولیان نزدیک نماید و از این نزدیکى بهره‏بردارى کند، مرتبا در حزب در مقام این است که کدام یک از نمایندگان و یا طالبین مقام داراى زن خوشگل و جوان هستند تا وسایل نزدیکى آنان را با ولیان فراهم سازد و بیشتر هم مجالس بزم را در منزل خودترتیب مى‏دهد.    

نظریه رهبر عملیات: با توجه به این که تاکنون گزارشات منبع مذکور مورد تأیید آن اداره کل بوده است، به احتمال قوى خبر فوق نیز صحت دارد.     نظریه 20 ه 4: نظریه رهبر عملیات تایید مى‏گردد.دایره 1: ضمن تحقیق از سایر منابع، رونوشت به بخش 327 ارسال گردد.15/4/

 

https://www.cafetarikh.com/news/28881/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما