۰
plusresetminus
2 روز قبل جلد سوم کتاب (فراموش‏خانه یا تاریخ فراماسونرى در ایران) که وسیله اسمعیل رائین مدیر خبرگزارى (آسوشیتدپرس در ایران) ترجمه و در کشور ایتالیا به زبان فارسى چاپ شده است منتشر شد. قیمت این کتاب 500 ریال بود. صفحات آن به وسیله کاغذ قرمز صفحه‏بندى شده است.
باند فراماسونرى
به: 322                                                                                    تاریخ: ۴۷/12/۱۴
از: 2 ه 5                                                                                   شماره: ۲۰/۴۴۵۲۹ه 5
موضوع: کتاب فراماسونرى 

     2 روز قبل جلد سوم کتاب (فراموش‏خانه یا تاریخ فراماسونرى در ایران) که وسیله اسمعیل رائین مدیر خبرگزارى (آسوشیتدپرس در ایران) ترجمه و در کشور ایتالیا به زبان فارسى چاپ شده است منتشر شد. قیمت این کتاب 500 ریال بود. صفحات آن به وسیله کاغذ قرمز صفحه‏بندى شده است. در این کتاب اسامى افراد ایرانى که جزء باند فراماسونرى انگلیسى هستند به شرح زیر است.
1ـ دکتر سیدحسن امامى امام جمعه تهران 2ـ مهندس جعفر شریف‏امامى رئیس مجلس سنا 3ـ منوچهر پرتو وزیر دادگسترى 4ـ مهندس روحانى وزیر آب و برق 5ـ دکتر هوشنگ نهاوندى رئیس دانشگاه پهلوى 6ـ دکتر منوچهر تسلیمى معاون وزارت اطلاعات 7ـ دکتر باقر عاملى وزیر اسبق دادگسترى 8ـ دکتر امیرحسین شیخ‏نیا مستشار دادگاه‏هاى استان مرکز 9ـ دکتر محمد مصدق (از ایشان فقط نام برده‏ام عکس مشارالیه چاپ نشده 10ـ دکتر احمد متین دفترى سناتور 11ـ القانیان 12ـ ثابت پاسال 13ـ جمشید اردلان مدیر کل ادارى دادگسترى 14ـ حافظى معاون دادسراى تهران
ضمنا اسامى تعداد[ى] دیگر از افراد ایرانى برده شده و عکس آنها در حال پوشیدن لباس و نصب نشان فراماسونرى چاپ شده است به طورى که شایع است اقدام به جمع‏آورى این کتابها از طرف دولت شده و اسماعیل رائین نیز توقیف گردیده است تعداد کتابهایى که جمع‏آورى شده است 200 جلد است بقیه را مردم خریدارى کرده‏اند.
مترجم کتاب ادعا نموده اصل کلیه مدارکى که چاپ کرده موجود است و حاضر است در اختیار هر کسى که بخواهد بگذارد.
رونوشت برابر اصل است
اصل در 221518 جلد 37

 

https://www.cafetarikh.com/news/28602/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما