۲
۲
plusresetminus
فلور که از حمیدرضا آبستن بود، به تمام پیشنهادها و وعده وعیدهای هما جهت سقط جنین پاسخ منفی می‌دهد. به همین دلیل توسط هما و مرد همراهش با ضربات قند شکن به قتل می‌رسد.
قتل معشوقه باردار حمیدرضا پهلوی

ماجرای فسق و فجورهای خاندان پهلوی تنها به محمدرضا شاه و اشرف خواهرش باز نمی گردد. بلکه برادران و خواهران دیگر وی نیز اقداماتی انجام داده‌اند که در تاریخ این رژیم ثبت شده و به طور مکرر در خاطرات افراد مختلف ذکر شده است. درآن زمان مردم کوچه و بازار هم زمزمه‌هایی از این اتفاقات شرم‌ آور بر لب داشتند اما بعد از اینکه رژیم پهلوی سقوط کرد در کتاب خاطرات شخصیت‌های مختلف به صورت متواتر مطرح شد. قتل معشوقه «حمید رضا پهلوی» هفتمین  پسر رضاخان یکی از این موارد است.
حمیدرضا پهلوی در 19 سالگی با دختر عموی مادرش مینو ملکشاهی ازدواج می کند و از او جدا می شود و با کارنامه ای پر از خبایث اخلاقی با هما خامنه آشنا می شود. همزمان با «فلور آغاسی» هم آشنا می شود و او را باردار می‌کند. این رقابت باعث قتل یکی از این دو می شود.
فرزانه دلجو در کتاب سرگذشت پرماجرای محمود قربانی کاباره‌دار معروف (همسر فائقه آتشین) می‌نویسد:
«هما خامنه همسر شاپور حمیدرضا زنی بی پروا و ماجراجو بود. طبق شواهد انکارناپذیر در قتل یکی از معشوقه‌های جوانسال شوهرش به نام «فلور» معروف به (موطلایی شهر) دست و نقش داشته است. فلور که از حمیدرضا آبستن بود، به تمام پیشنهادها و وعده وعیدهای هما جهت سقط جنین پاسخ منفی می‌دهد. به همین دلیل توسط هما و مرد همراهش با ضربات قند شکن به قتل می‌رسد. این جنایت هولناک با کمک وزارت دادگستری به هنگام نخست وزیری «اسداله علم» بر گردن نوکر روستایی و بی‌سواد فلور به نام «سعدالله» می افتد و دادگاه او را به چهار سال زندان محکوم می‌کند!»


فرزان دلجو، سرگذشت پرماجرای محمود قربانی، ص 25، 1394.
https://www.cafetarikh.com/news/48758/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
چقدر پست و کثیف
feedback
Denmark
خاک برسرشون