۱
plusresetminus
این دو نفر بشدت مست بوده و در نیمه شب تصمیم گرفته اند با هواپیمای شخصی شان از رامسر به تهران پرواز کنند. معلوم نیست بعد چه اتفاقی افتاده که هواپیما در دریا سقوط کرده و کشته شده اند.
ماجرای مرموز سقوط هواپیمای مجید بختیاری

اسدالله علم اگرچه به طور یکطرفه خاطرات خود را به نفع شاه روایت می کند اما در این میان نتوانسته از برخی موارد شائبه برانگیز که در روزنامه‌ها و جراید به نوع دیگری روایت شده است، چشم پوشی کند. البته به نظر می رسد این نقل روایت‌ها از علم به نوعی توجیه این موارد بوده باشد اما به هر جهت نتوانسته به سئوالات افکارعمومی پاسخ صریح و درستی بدهد.
وی در خاطراتش درباره سقوط هواپیمای مجید بختیاری نماینده سابق مجلس می نویسد:
امروز صبح در مراسم ختم مجید بختیاری شرکت کردم که هواپیمایش در دریای خزر سقوط کرده و هم او و هم دوستش پالانچیان دوست نزدیک والاحضرت اشرف کشته شده اند. این حادثه چند روز پیش رخ داده ولی جنازه‌های آن دو اخیرا از دریا بدست آمده بود. جزئیات آن درپرده‌ای از ابهام پوشیده است. می گویند این دو نفر بشدت مست بوده و در نیمه شب تصمیم گرفته اند با هواپیمای شخصی شان از رامسر به تهران پرواز کنند. معلوم نیست بعد چه اتفاقی افتاده که هواپیما در دریا سقوط کرده و کشته شده اند. اگر اشتباه نکنم این حادثه به نفع شاه تمام شده چون هر چند این دو نفر در ظاهر دم از دوستی می زدند ولی در باطن افراد خطرناکی بودند که به سزای اعمالشان رسیدند.



منبع: اسداله علم ، کتاب خاطرات، ص 128
https://www.cafetarikh.com/news/49089/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما